In de wereld van morgen binden wij (steeds) meer adviseurs en organisaties langdurig aan ons op het vakgebied van marketing en communicatie. We bieden adviseurs een stabiele basis, alle kansen om te groeien en een voedingsbodem voor een carrière op maat. Daarnaast zijn we een thuis voor adviseurs die in de veiligheid van een vaste baan of opdracht genieten van dynamiek en afwisseling.
Voor freelancers zijn we het betrokken bureau met extra’s op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. USG MarCom onderscheidt zich door goed werkgeverschap en door een persoonlijke aanpak naar zowel adviseurs, freelancers en opdrachtgevers. Wij geven gedurende de hele samenwerking nét dat beetje meer aandacht waardoor we verwachtingen overtreffen en onze goede naam wordt verstevigd en doorverteld.
Waar wij voor staan
Wij vinden dat elke organisatie in Nederland het verdient om kwalitatief goed personeel in huis te hebben om het primaire proces te ondersteunen met authentieke en effectieve marketing en communicatie. Uit liefde voor het vak willen we van betekenis zijn en blijven. Elke dag benadrukken we daarom de relevantie en meerwaarde van het vak in onze communicatie omdat we geloven dat het leven meer kleur heeft als mensen naar elkaar luisteren en in gesprek blijven.
Ondernemend
We zijn creatief, vooruitstrevend en niet vies van een nieuw avontuur. Door proactief contact te houden met mensen, organisaties en onze directe omgeving, zien én pakken we kansen en blijven we onszelf uitdagen.
Elke dag werken we keihard om adviseurs een stabiele basis te bieden en een voedingsbodem voor een carrière op maat. Steeds opnieuw benadrukken we in onze communicatie met opdrachtgevers de relevantie en meerwaarde van het vak marketing en communicatie omdat we geloven dat het leven meer kleur en inhoud heeft als we naar elkaar luisteren en in gesprek blijven.
We dromen ervan om steeds meer mensen en organisaties aan ons te verbinden. Door nét dat beetje meer te geven overtreffen we verwachtingen en bouwen we aan duurzame relaties.
Betrokken
- We vragen net zo lang door totdat helder is wat er écht nodig is. Pas als we precies weten wat een marketing- of communicatieadviseur ambieert of waar een organisatie echt mee geholpen is, komt onze vakkennis, ervaring en persoonlijke aanpak tot zijn recht.
- We zijn oprecht geïnteresseerd en nieuwsgierig naar mensen, organisaties en de samenleving. Door deze betrokkenheid weten we precies wat er om ons heen leeft en speelt en zijn we in staat het verschil te maken.