MARCOM TOMORROW ’22 terugblik
13-15 juni
ILLU-_MARCOM

Goede dingen komen nooit alleen.

Maandag 13 juni tot en met woensdag 15 juni stond USG MarCom in het teken van het voeden van je vakliefde tijdens Marcom Tomorrow ‘22. In drie interessante online sessies werd de toekomst uitgelicht van het leukste vakgebied dat er is.

Heb je het gemist of wil je het nog eens terugkijken? Dit is je kans!


Wilbert Leering

‘Zo bouw je een toekomstbestendig merk’

Wilbert Leering - mede-oprichter Nuud deodorant
 

Een nieuw product in de markt zetten terwijl de wereld juist behoefte heeft aan minder. Dat kan dus wél. Wilbert Leering vertelde hoe hij met Nuud lichaamsverzorging het bouwen van een merk naar een hoger plan tilt en tegelijkertijd de impact op het milieu laag houdt. 

Bekijk video

‘De toekomst van communicatie is inclusief’

Nadine Ridder – publicist & Belén Hein

Mensen zijn net zo divers als de merken en organisaties die proberen ze te bereiken met hun boodschap. Dit maakt het zorgvuldig afstemmen én overbrengen van je verhaal uitdagend. Nadine Ridder liet, samen met Belén Hein, tijdens deze sessie zien wat het betekent om inclusief te communiceren en waarom dit zo belangrijk is.   


Bekijk video
Nadine Ridder
Iris Posthouwer

‘Ontspannen overtuigen’

Iris Posthouwer - trainer
 

In het marketing- en communicatievak draait het om het overtuigen en beïnvloeden van doelgroepen. Maar dat begint natuurlijk bij het meekrijgen van collega’s of opdrachtgevers om je eigen doelen te bereiken. Iris Posthouwer deelde in deze sessie concrete tips die ervoor zorgen dat je straks op een ontspannen manier anderen overtuigt.  

 

Bekijk video
 

Heb je vragen of wil je meer weten over USG MarCom?

Neem dan contact met ons op.
Liesbeth Mourits
Business developer
;