
Goede dingen komen nooit alleen.
Maandag 13 juni tot en met woensdag 15 juni stond USG MarCom in het teken van het voeden van je vakliefde tijdens Marcom Tomorrow ‘22. In drie interessante online sessies werd de toekomst uitgelicht van het leukste vakgebied dat er is.
Heb je het gemist of wil je het nog eens terugkijken? Dit is je kans!

‘Zo bouw je een toekomstbestendig merk’
Een nieuw product in de markt zetten terwijl de wereld juist behoefte heeft aan minder. Dat kan dus wél. Wilbert Leering vertelde hoe hij met Nuud lichaamsverzorging het bouwen van een merk naar een hoger plan tilt en tegelijkertijd de impact op het milieu laag houdt.
‘De toekomst van communicatie is inclusief’


‘Ontspannen overtuigen’
In het marketing- en communicatievak draait het om het overtuigen en beïnvloeden van doelgroepen. Maar dat begint natuurlijk bij het meekrijgen van collega’s of opdrachtgevers om je eigen doelen te bereiken. Iris Posthouwer deelde in deze sessie concrete tips die ervoor zorgen dat je straks op een ontspannen manier anderen overtuigt.