USG Marketing & Communications
8 - 40 uur | Utrecht

Freelancer? Schrijf je in voor interessante opdrachten!

Word onderdeel van ons netwerk en profiteer van de voordelen! Wil je meer weten over onze opdrachten of wil je even overleggen of werken via ons bij je past? Vul dan het formulier in en we nemen contact met je op.
Reageer direct
Ben je geïnteresseerd in interim marketing- en communicatieopdrachten bij toonaangevende profit, non-profit organisaties en/of (rijks)overheid? Schrijf je dan bij ons in! We hebben opdrachten voor junior, medior en senior communicatieadviseurs, campagnemanagers, persvoorlichters/woordvoerders en online adviseurs. Werken via USG Marketing & Communications betekent dat je onderdeel wordt van ons netwerk boordevol interessante opdrachtgevers, opdrachten en gelijkgestemde vakidioten.

Wat we je bieden

  • We hebben een groot landelijk netwerk. Niet alleen van opdrachtgevers, maar ook van gelijkgestemden vakidioten! Meer dan 100 freelancers werken op dit moment via ons bij toonaangevende profit en non-profit organisaties, in het onderwijs, bij woningcorporaties en in de zorg,
  • We zijn voorkeursleverancier bij verschillende organisaties zoals provincies, middelgrote gemeenten, waterschappen en zorgverzekeraars,
  • Wij zijn partner van de Rijksoverheid en dit betekent dat wij veel prachtige interim functies bij de Rijksoverheid mogen vervullen,
  • Wij organiseren minimaal vier keer per jaar workshops en netwerkbijeenkomsten met interessante onderwerpen uit de vakgebieden marketing en communicatie,
  • Geen gedoe meer met overeenkomsten en facturatie! We hebben hier ruime ervaring mee en nemen de contractadministratie voor je uit handen,
  • USG Marketing & Communication zorgt dat jouw factuur altijd binnen 30 dagen wordt betaald via een eenvoudig facturatieplatform (Younited),
  • We gaan altijd voor een lange termijn samenwerking en daarom vinden we het belangrijk dat een project naar ieders tevredenheid verloopt. We hebben regelmatig contact met je, over hoe het gaat en wat we voor je kunnen betekenen.

Altijd de laatste vacatures in je mail

Anouk Ackermans
Senior recruiter

Is dit jouw baan?

Ben jij enthousiast over deze opdracht? We maken graag kennis met je!

USG Marketing & Communications

P.J. Oudweg 61
1314 CK Almere
+31 (0)30 750 18 10
info@usgmarcom.nl

“CommIntentio en USG Marketing & Communication werken al jaren duurzaam samen. Eén van de senior accountmanagers en ik hebben een persoonlijk contact opgebouwd. We spreken elkaar regelmatig en niet alleen als ik actief ben voor het bedrijf. Er is over en weer aandacht voor zakelijke ontwikkelingen en persoonlijk welbevinden. Dat zie je terug in de matches met klanten. Succesvol samenwerken gaat altijd over mensen. Juist daarom werk ik graag met de mensen en voor de klanten van USG MarCom.”

Lies Willemsen, ZZP’er

“Als freelancer samenwerken met USG Marketing & Communications betekent vooral wederzijds investeren in elkaar goed leren kennen. Daarbij gaat het om meer dan alleen kennis en kunde in communicatie & marketing, maar ook de inschatting wat je als mens meebrengt aan ervaring en levensopvatting. Ik vind het belangrijk om mijn werk te doen met het hoofd én met het hart vanuit de wens om de klant verder te helpen. Bij USG MarCom begrijpen ze dat en daarom werk ik graag met ze samen.”

Arnoud Siekmans, freelancer

 Recente artikelen

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel