USG Marketing & Communications
Storytelling & Content

Content Lab uitkomst in crisistijd

Jaarverslagen maken, een nieuwsbrief schrijven of webteksten goed leesbaar maken. Steeds meer bedrijven en organisaties kloppen bij USG Marketing & Communications Professionals aan met losse content opdrachten die te klein zijn om een communicatieprofessional voor in huis te halen maar waarvoor wel professionele ondersteuning nodig is. Het Content Lab van USG Marketing & Communications Professionals biedt de oplossing. Juist in deze thuiswerk tijd.
leestijd: 0 minuten
Geschreven door: Floor Harmsen

SPECIALIST OP AFROEP

Het Content Lab, een vaste groep contentspecialisten, werkt voor meerdere opdrachtgevers tegelijk aan allerlei content, zoals jaarverslagen, nieuwsbrieven en webteksten. Het voordeel voor een opdrachtgever is dat zij tegen een vooraf vastgesteld bedrag een specialist op afroep kunnen inzetten. Het tarief is afhankelijk van opdracht en gewenst niveau. Ligt er een opdracht, dan krijgt een professional uit het Content Lab een briefing waarmee hij of zij direct thuis van start gaat. Er is dus geen inwerkperiode of werkplek nodig.

SNEL EN GOED

Een van onze professionals in het Content Lab is Miranda Brandsen. Met haar journalistieke achtergrond zet zij uiteenlopende onderwerpen snel om naar prettig leesbare teksten. Zo werkte zij voor het Jaarverslag van het traumacentrum Zuidwest-Nederland een reeks interviews uit. Ook voor provincie Utrecht en het ABR Zorgnetwerk Zuidwest-Nederland schreef Miranda een aantal artikelen. Miranda: “Ons Content Lab is echt een uitkomst voor opdrachtgevers. Zij kunnen elke contentvraag, klein of groot, hier neerleggen met de garantie dat het snel en goed wordt opgepakt. Als team hebben we een goede mix van expertise en bewaken we het resultaat.”

MEER WETEN?

Wilt u weten hoe het Content Lab uw organisatie kan helpen? Neem contact op met uw accountmanager of mail uw vraag naar contentlab@usgmarcom.nl. Wij nemen contact met u op.

Deel artikel