USG Marketing & Communications

Meest recente artikelen

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel

Omgevingscommunicatie & participatie

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel

Interne & Verandercommunicatie

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel

Storytelling & Content

USG MarCom Digital Lab

Het USG MarCom Digital Lab: nieuw en veelbelovend!

Duik je graag in de online wereld? En wil je alles weten over SEO, SEA, Paid Marketing en Digital Marketing? Dan hebben we dé baan voor je! Ga aan de slag in het USG MarCom Digital Lab en ga na 6 maanden met een futureproof expertise aan de slag als online marketing specialist! Met meteen de zekerheid van een vast contract en steeds weer nieuwe opdrachtgevers! Het USG MarCom Digital Lab biedt een geweldige kans om je als aanstormend talent te ontwikkelen.
leestijd: 1 minuut
Geschreven door: Expertiseteam Interne Communicatie

In het Digital Lab werk je actief samen met het E-commerce team. Marjol Buijs, Manager eCommerce bij RGF Staffing the Netherlands vertelt graag meer over het Digital Lab!

Waarom is het Digital Lab zo belangrijk?

“Er is een grote vraag naar young professionals met een digitaal profiel, maar deze mensen zijn super schaars in de huidige markt. Er wordt nu meer dan voorheen gekeken naar iemands houding, gedrag en competenties. En ook belangrijk is of iemand affiniteit heeft met online. De echte harde skills die nodig zijn, leren we je bij.”

 Wat houdt het Digital Lab precies in?

 “Het is learning on the job waarbij professionals een gedegen onboarding krijgen op verschillende digitale disciplines zoals paid media en SEO. In de toekomst kan dit verder worden uitgebreid met CRO en contentmarketing. Als trainee start je met een externe bootcamp waarbij je in korte tijd door een gespecialiseerd bureau meegenomen wordt in de basis principes. Na deze stoomcursus mag je de kennis in de praktijk toepassen bij het eCommerce team van RGF Staffing.”

Hoe verloopt de ontwikkeling?

 “Je draait mee in de dagelijkse praktijk bij de ecommerce specialisten op één van de disciplines. Na het afronden en behalen van de leerdoelen ben je klaar om bij een externe klant aan de slag te gaan.”

 Waarom zijn we zo blij met Digital Lab?

Het Digital Lab helpt met de aanwas van digitale profielen, waar veel vraag naar is vanuit klanten. Maar ook voor onze eigen organisatie voorziet het Digital Lab in een behoefte naar specialisten. Het is de kweekvijver van talent! Het is bovendien een mooie samenwerking tussen USG MarCom & RGF Staffing waarbij young professionals een boost krijgen.”

  Is er iets wat je trainees mee wilt geven?

 “Er is veel diversiteit tijdens je traineeship bij RGF Staffing. Er zijn verschillende stakeholders en merken, waarmee je te maken krijgt. Het is heel anders om voor een merk als ASA, dat zich specifiek richt op studenten, ingezet te worden dan voor bijvoorbeeld Unique. Je gebruikt dan heel andere kanalen. Het leuke bij het Digital Lab zijn de korte lijnen, het hybride werken en dat je je voor een bepaalde periode helemaal stort op een digital topic, bijvoorbeeld SEO of de inzet van paid media.”

Klinkt dit iets voor jou? Lees alle informatie over deze functie en neem contact op met onze corporate recruiter Yvonne Matze.

 

Deel artikel